Online Advertisingdisk recovery software

In aceasta poezie,
Eu voi scrie,
Eu voi scrie despre ce am vazut,
In acel singur bob de naut.
Am vazut ce am vazut,
Dar sincer nu prea mi-a placut.
Nu pot sa spun ca era frumos,
Atat de singur si hidos.
Daca era inca un bob,
poate arata si el ca un glob,
dar asa singur si parasit,
Fara rost, fara nimic,
El era un bob de naut.
Fara creier si fara de facut.
Ai face bine sa creezi,
sa misti, sa gandesti, chiar si sa cedezi.
Mai bine sa cedezi dupace ai facut,
Nu ca un sarac bob de naut.
Un bob ce nu poate face nimic,
lipsit de cap, maini si rinichi.
Nu fii si tu un bob de naut! Pentru ca sigur, gasesti ceva de facut!

0 comments:

Post a Comment

WELCOME

*All the posts of this blog are written by me, the pictures I am using are either taken by me or I have the permission to use them.*

Recognition

Recognition
~ I like saying "I don't care!", so people think I'm independent.~

Followers

Archive